Dieta cardiologilor sau cum să slăbești și tu 2 kilograme pe zi. E una dintre cele mai eficiente diete

Tine-ti familia si prietenii informati! Distribuie pe:

DIETA CARDIOLOGILOR este una dintre cele mai eficiente diete. Rigoarea necesitată o face o dietă greu de ținut, însă nimic nu trebuie să ne oprească dacă vrem să obținem rezultate.

Dieta cardiologilor țintește direct problema obezității, lucru de succes în majoritatea cazurilor. Are o durată de 15 zile: la micul dejun se mănâncă același fel de mâncare în fiecare zi și este format din fructe: piersici, portocale, pepeni, pere. Strugurii sau bananele sunt interzise.

CITESTE SI:  Tort de ciocolata amaruie si mascarpone – se prepara simplu si rapid

Dacă urmezi dieta cu punct și virgulă, specialiștii susțin că poți slăbi chiar și două kilograme pe zi.

Sfat: Cu o zi înainte de a începe dieta cardiologilor, nutriționiștii recomandă administrarea de magneziu. În plus, este necesar să consumați 2 litri de apă pe zi.

Pentru a nu supune organismul la o transformare dramatică în timp prea scurt, încercați să țineți dieta cardiologilor doar cinci zile.

Dieta cardiologilor, meniu pentru cinci zile

Prima zi

Mic dejun- fructe în fiecare zi.
Prânz: o portocală, un ou fiert și o ceașcă (200 ml) de iaurt

CITESTE SI:  Ți se topește în gură… Prăjitura care se prepară rapid și nu necesită coacere

Cina: Două roșii, două ouă fierte, o salată mică sau o jumătate de castravete cu două bucăți de pâine prăjită.

A doua zi
Prânz: O portocală și o ceașcă de iaurt.

Cină: o roșie, 125 g. carne fiartă, o portocală și o ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr.

A treia zi
Prânz: un ou fiert, o ceașcă de iaurt și o salată sau castravete

Cină: O portocală, 125 g. o carne fiartă, un toast și o ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr.

CITESTE SI:  Reteta pentru gogosari in otet, fara fierbere si fara conservanti

A patra zi
Prânz: 125 de grame. de brânză (lapte de vacă), o roșie și o felie de paine.

Cină: Două roșii, 125 g. de carne fiartă, un măr și o felie de pâine prăjită.

A cincea zi
Pranz: 200 de grame de carne sau pește (gătite), o roșie și o felie de pâine prăjită

Cina: jumatate de kilogram de cartofi, morcovi sau mazăre (fierte).

SURSA

Tine-ti familia si prietenii informati! Distribuie pe:

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *