Connect with us

Sanatate

Atacul de panică: simptome și cum îl poți combate în doar 30 de secunde

Oboseala, stresul, munca în exces – toate acestea au făcut din atacul de panică boala secolului XXI. Cercetările estimează că unul din cinci oameni moderni se va confrunta în viitor cu această suferinţă. Există însă şi-o veste bună: atacul de panică poate fi prevenit şi tratat naturist..

Un atac de panică se caracterizează prin apariţia neaşteptată a unei senzaţii de teamă intensă, însoţită de simptome fizice (cardiace, respiratorii, musculare etc.), potrivit formula-as.ro. În timpul unui atac de panică, cel puţin unul din următoarele sisteme este foarte mult perturbat:

– sistemul cardiac: creşte frecvenţa bătăilor inimii, apare o durere în piept sau încălzirea corpului asociată cu transpiraţie.
– sistemul respirator: apar senzaţii de sufocare, respiraţie sacadată sau greutate în a expira.

– sistemul nervos: apar ameţeli, amorţeala şi nesi­guranţa membrelor, tremur, frisoane sau tulburări de echilibru.
– psihicul: se instalează teama de a pierde con­trolul, de a înnebuni sau frica de moarte, un sentiment de irealitate sau de iminenţă a unei catastrofe.

CITESTE SI:  Ceapa nu este bună doar în mâncare: iată și alte utilizări despre care probabil nu știai

Atenție! Lagăr de exterminare chiar lângă București?! Dezvăluiri uimitoare

Primul atac de panică apare, de regulă, pe neaş­tep­tate, după o perioadă de stres intens, după traume, în timpul bolilor însoţite de febră sau în timpul trata­mentelor cu anumite medicamente de sinteză. Urmă­toarele atacuri sunt însă activate atunci când se repetă unele circumstanţe în care a avut loc primul atac de panică. De exemplu, apar atacuri de panică atunci când ne aflăm într-un spaţiu închis, când ne simţim vulnerabili în mulţime, când suntem presaţi de anu­mite îndatoriri la serviciu ori în familie.

Metoda de control a anxietăţii şi a atacurilor de panică care acţionează cel mai rapid este respirația completă.

CITESTE SI:  Ce se întâmplă daca mănânci oua zilnic. Iti va plăcea mai ales punctul 5. ESTE VIATA TA !

Emoţiile şi respiraţia sunt într-o legătură extrem de strânsă, controlul uneia aducând după sine şi controlul celeilalte. Concret, persoanele care au exersat suficient de mult timp exer­ciţiile de respiraţie ajung să-şi reducă frecvenţa şi in­tensitatea atacurilor de panică, pentru ca, în final, să le poată evita.

Vestea neplăcută este că pentru a ajunge la asemenea performanţe, nu sunt suficiente câteva zile sau săptămâni de practică. Vestea bună este că teh­nica, numită respiraţia completă, este foar­te sim­plă.

Iat-o descrisă pe scurt: ne aşezăm ţinând spatele drept şi ne poziţionăm o mână pe abdomen şi una pe torace. Expirăm adânc şi ne ţinem respiraţia vreme de două secunde, după care inspirăm pe nas gradat, calm, dilatând la maximum nările, aşa încât ae­rul să pă­trundă fără zgomot. Întâi umplem cu aer zona infe­rioară a plămânilor, ceea ce va dilata abdo­menul îm­pingându-ne palma plasată pe el, apoi vom umple zona mediană a plămânilor, ceea ce va provoca dilata­rea la maxim a toracelui, şi abia în final vom umple cu aer zona lor superioară, ceea ce va deter­mina înălţarea claviculelor.

CITESTE SI:  MIERE DE ALBINE CU CĂTINĂ, O REŢETA MIRACULOASĂ PENTRU 45 DE BOLI!

Ne ţinem respiraţia vreme de alte două secunde, după care expirăm lent aerul pe gură. Se fac în total minimum 50 de astfel de respiraţii complete pe zi, în cure care durează două luni. Când simţim imi­nen­ţa unui atac de panică, evităm ferm să ne mai gân­dim la orice altceva şi ne concentrăm aten­ţia exclusiv asupra respiraţiei complete. Rezultatul este… salvator.

Sursa: realitatea.net

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sanatate

Iti prezint sfaturi pentru a avea un par sanatos

Pentru fiecare dintre noi parul reprezinta o parte esentiala din corpul nostru. Fie ca este vopsit sau natural, fie ca este drept sau cret, aspectul parului nostru este cel mai important.

El reprezinta pentru noi, femeile, podoaba cea mai de pret, iar in momentul in care acesta arata sanatos si plin de viata ne poate schimba complet imaginea si ne poate oferi increderea de care avem atata nevoie uneori.

Parul poate trece rapid de la o imagine la alta si asta datorita factorilor externi, dar si interni. In momentul in care il uscam cu feonul, il pieptanam excesiv, il indreptam cu placa si folosim si multe produse de ingrijire pentru el, podoaba noastra capilara se simte suprasolicitata.

CITESTE SI:  Ce se întâmplă daca mănânci oua zilnic. Iti va plăcea mai ales punctul 5. ESTE VIATA TA !

Deasemenea, niciodata nu ne putem da seama daca parul nostru este gras, uscat sau normal de aceea, vizita la saloanele specializate este foarte importanta.

Tot acolo putem primi sfaturile necesare legate de cat de mult trebuie tuns, sau ce tip de sampon trebuie sa folosim si ce produse ne pot fi de ajutor atat in perioada calda, cat si in perioada rece a anului.

CITESTE SI:  Asa scapi de burta fara sa tii dieta si fara sa ramai cu vergeturi pe corp! Trebuie sa faci un singur lucru cu o ceapa rosie, in fiecare zi

Nu trebuie sa uitam ca mai ales pe perioada verii parul are nevoie de o ingrijire speciala. Razele soarelui, clorul din piscine sau sarea din apa marii sunt cei mai nocivi factori care contribuie la distrugerea firului de par, de aceea trebuie sa folosim produse de ingrijire impotriva razelor UV.

Specialistii spun ca daca ne dorim un par sanatos si plin de vitalitate trebuie sa fim foarte atente si la alimentatie. Zicala conform careia „suntem ceea ce mancam” se poate vedea si la nivelul podoabei capilare, de aceea este recomandat sa consumam cat mai multe legume proaspete, fructe , branzeturi, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara. Toate acestea ne pot transforma parul din unul anonim in unul ce va fi remarcat de toata lumea.

CITESTE SI:  Acorda atentie acestui semn de pe pasta de dinti. Detalii in articol
Continue Reading

Sanatate

Afla care este tensiunea arteriala dupa tabelul de varsta

Cand e tensiunea prea mica sau prea mare? Hipertensiunea arterială este una dintre cele mai comune probleme de sănătate și poate apărea oricând. Află care este valoarea normală a tensiunii, în funcție de vârstă. Hipertensiunea arterială poate pune în pericol sănătatea bolnavului, deoarece poate provoca leziune pe artere și poate crește riscul de accident vascular, infarct, insuficiență renală și alte afecțiuni grave. Medicamentele care scad tensiunea sunt, deseori, foarte agresive, de aceea ar fi bine să previi apariția acestei boli având un stil de viață cât mai sănătos. De asemenea, îți poți lua periodic tensiunea arterială, pentru a vedea dacă apar schimbări și dacă este cazul să te îngrijorezi. Pentru asta, ar trebui să știi care este valoarea normală a tensiunii în ficare etapă a vieții. Ai aceste informații în tabelul de mai jos.

CITESTE SI:  Afla care este tensiunea arteriala dupa tabelul de varsta

Potrivit specialiștilor de la Asociația Americană a Inimii, citați de goodmorningcenter.com, de la vârsta de 20 de ani ar trebui să îți iei tensiunea la fiecare doi ani, dacă este mai mică de 120/80. Când valoarea ei este mai mare, vizitele la medic ar trebui să fie mai dese. Tensiunea crește cu fiecare bătaie a inimii și scade în timpul dintre două bătăi. Din această cauză, ea poate varia de la un minut la altul, mai ales dacă apar schimbări ale posturii, dacă faci mișcare, te stresezi sau nu dormi bine. Dacă valoarea este prea mare o dată, nu înseamnă că suferi de hipertensiune. Medicul tău trebuie să îți măsoare tensiunea de mai multe ori, în perioade diferite. Pentru a pune un astfel de diagnostic.

CITESTE SI:  Așa Vindeci Complet Reumatismul Cu Cimbru – Scapi Pentru Totdeauna De Dureri Și Amorțeală

Semne că suferi de hipertensiune arterială de cele mai multe ori, hipertensiunea arterială trece neobservată, însă sunt unele semne care ar trebui să te trimită la medic. Astfel, durerile constante de cap, dificultățile de respirație și sângerările nazale sunt un semnal de alarmă. Riscul de a suferi de această afecțiune crește după 45 de ani, de aceea, după această vârstă, ar trebui să o iei anual. Sedentarismul, fumatul, consumul excesiv de sare, lipsa de potasiu, lipsa de vitamina D, consumul excesiv de alcool și stresul pot favoriza apariția bolii. Cum previi apariția hipertensiunii arteriale dacă ai fost diagnosticată cu hipertensiune arterială sau vrei să previi apariția ei, este obligatoriu să ai un stil de viață sănătos. Mănâncă multe fructe și legume și evită produsele procesate, scade consumul de sare ți menține o greutate corporală normală. Fă cel puțin 30 de minute de mișcare pe zi și limitează consumul de alcool. Renunță la țigări și nu te stresa și îți va fi mai ușor să lupți cu hipertensiunea arterială.

CITESTE SI:  Ceapa nu este bună doar în mâncare: iată și alte utilizări despre care probabil nu știai

Continue Reading

Sanatate

Alimentatia este foarte importanta pentru o viata mai sanatoasa

Va propunem un stil de viata sanatos cu o dieta echilibrata, in urma careia sa nu va simtiti nici infometati, dar nici satui. Traim in secolul vitezei, cand uitam sa mancam, iar atunci cand ne amintim nu tinem cont de ceea ce consumam. Regimul propus nu este unul care o sa va ofere rezultate in doua zile (ca asa zisele diete minune), dar acestea vor fi de durata. Este tipul de regim ce poate fi tinut de oricine, in orice situatie, cu orice profesie deoarece totul se bazeaza pe diversitate si vointa.

CITESTE SI:  Asa scapi de burta fara sa tii dieta si fara sa ramai cu vergeturi pe corp! Trebuie sa faci un singur lucru cu o ceapa rosie, in fiecare zi

Astfel, dimineata, puteti manca atat un iaurt cu biscuiti, un bol de cereale cu lapte sau o omleta dintr-un ou cu 2 felii de paine si 1 felie de branza. La acestea, puteti adauga o ceasca de cafea indulcita fie cu o lingurita de miere, fie cu un cub de zahar. Gustarea dintre mese este foarte importanta deoarece reduce considerabil senzatia de foame si pofta de mancare de la masa de pranz. Aceasta poate fi compusa dintr-un fruct sau 100g de seminte, dar si fructele uscate pot fi un aliat de nadejde. La masa de pranz puteti manca o friptura de pui/vita la gratar cu salata, sau peste fript cu legume. Un pahar cu vin va poate transforma banalul pranz in unul regesc!

CITESTE SI:  Ceapa nu este bună doar în mâncare: iată și alte utilizări despre care probabil nu știai

Gustarea dintre masa de pranz si cina are si ea un rol decisiv in apetitul dumneavoastra. Puteti opta, din nou, pentru un fruct, 100g de seminte, sau 4 biscuiti. La cina va puteti rasfata cu o supa sau o salata. De asemenea, o zi pe saptamana,cand doriti dumneavoastra, aveti dreptul la rasfat. Ce inseamna rasfat? Puteti manca tot ceea ce va doriti si tot ceea ce poftiti insa, cu masura. Cantitatea face parte din conditiile reusitei. Alege un stil de viata sanatos si echilibrat pentru binele tau, multumesc

CITESTE SI:  Cum sa supravietuiesti unui infarct cand esti singur! Este foarte simplu, dar multi nu stiu…
Continue Reading

Sanatate

Ceapa nu este bună doar în mâncare: iată și alte utilizări despre care probabil nu știai

Ceapa nu este bună doar în mâncare: iată și alte utilizări despre care probabil nu știai – Ameliorarea afectiunilor folosind ingrediente naturale ce le ai in casa este o modalitate foarte buna de a economisi bani si de a promova vindecarea naturala.

Exista in casa dvs.un ingredient ce poate lupta cu raceala si cu mancarimile urechilor. Acest ingredient minune este ceapa. Ceapa contine un flavonoid numit quercetina,acesta fiind un antioxidant foarte puternic.

Daca viitoare cand pregatiti cina sau orice alta masa si folositi ceapa,opriti cateva felii de ceapa pentru a trata urmatoarele afectiuni.

CITESTE SI:  MIERE DE ALBINE CU CĂTINĂ, O REŢETA MIRACULOASĂ PENTRU 45 DE BOLI!

Ameliorează arsurile și previne cicatricile

In cazul in care v-ati ars degetul in mod accidental, sa stiti ca ceapa va calma durerea. Datorita proprietatilor sale antiseptice, ceapa previne infectiile de piele si ajuta la vindecarea rapida. Aplicati sucul de ceapa pe zona afectata de cateva ori pe zi, timp de cateva saptamani.

Tratează mâncărimea

In lupta cu tantarii si senzatia de mancarime, ceapa este cea mai buna solutie. Frecati o felie de ceapa pe marginea muscaturii si veti simti o ameliorare.

Tratează durerea de ureche

Gatiti ceapa la temperatura inalta timp de 15 minute, apoi lasati-o sa se raceasca. Taiati-o in doua si stoarceti sucul. Strecurati si puneti cateva picaturi in urechea cu probleme.

CITESTE SI:  Asa scapi de burta fara sa tii dieta si fara sa ramai cu vergeturi pe corp! Trebuie sa faci un singur lucru cu o ceapa rosie, in fiecare zi

Tratează congestia

In cazul nasului infundat, taiati o ceapa intr-un bol si faceti inhalatii.

Combate răceala și gripa

Taiati o ceapa si jumatate si puneti-o pe o farfurie langa pat atunci cand dormiti. Astfel veti inhala vaporii si veti atenua simptomele de raceala si gripa in timpul somnului.

Purificator de aer

Puneti felii de ceapa in diferite zone din casa. Acest lucru permite curatarea aerului distrugand toate bacteriile si virusii din interiorul casei.

CITESTE SI:  Ce se întâmplă daca mănânci oua zilnic. Iti va plăcea mai ales punctul 5. ESTE VIATA TA !

Colici

Frecvent utilizata de indienii cherokee pentru tratarea copiilor care sufera de colici.

Rețetă: fierbeti in apa felii de ceapa galbena. Lasati lichidul sa se racoreasca si strecurati-l. Hraniti copilul cu cate o lingura din ora in ora pana dispar simptomele.

Protejează inima

Ceapa contine antocianina, un antioxidant puternic ce reduce colesterolul LDL si, astfel, riscul bolilor cardiovasculare. Compusii sulfurici impiedica aglomerarea plateletelor si coagularea sangelui, coborand riscul de accident vascular cerebral si atac de cord.

Continue Reading

Facebook

Advertisement




Articole recente



Trending